Σοκαρισμένο παρακολουθεί το πανελλήνιο την ασύλληπτη τραγωδία που σημειώθηκε την Κυριακή το απόγευμα στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, στο πάρκινγκ λίγο πριν τη Θήβα.

Η Πόρσε που οδηγούσε ο 24χρονος Ανδρέας Βακάκης χτύπησε με σφοδρότητα το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν μία 33χρονη μητέρα και το 3 ετών αγοράκι της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «ΚΑΛΑ ΡΕ ΧΘΕΣ…. ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ…»!! H 2Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ JUMBO ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΧΘΕΣ- ΛΙΓΟΙ ΣΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ- ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ…ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ…

Το βίντεο που δημοσιεύτηκε κόβει κυριολεκτικά την ανάσα καθώς δείχνει το πολυτελές αυτοκίνητο να προσκρούει στο άλλο όχημα και στον οικίσκο και αμέσως να τυλίγονται στις φλόγες.

Το μοιραίο αυτοκίνητο είναι μία Porsche 911 Turbo S και σύμφωνα με τους ειδικούς είχε αναπτύξει ταχύτητα που άγγιζε τα 280 χιλιόμετρα.

Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα και ισχυρότερα μοντέλα που κατασκεύασε η Porsche και το κόστος της φτάνει τα 200.000 ευρώ!

Για την κίνηση του γερμανικού σπορ αυτοκινήτου φροντίζει ένας επίπεδος κινητήρας με 6 κυλίνδρους, χωρητικότητας 3,6 λίτρων.

Με τη βοήθεια τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας η ισχύς φτάνει τους 480 ίππους και τα 620 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.950 σ.α.λ.! Tα παραπάνω νούμερα προσφέρουν στο μοντέλο τελική ταχύτητα 310 km/h και 0-100 επιτάχυνση σε 4,0 sec (0-200 σε 12,6 sec).

Όλη αυτή η θηριώδης δύναμη περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Από τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο αγωνιστικών επιδόσεων και έτσι στο συγκεκριμένο σημείο της εθνικής οδού είχε τις δυνατότητες να αναπτύξει τρομακτικές ταχύτητες, καθώς η ευθεία της Θήβας είναι 10 χιλιόμετρα.

Το μήκους 4.427 χλστ. & βάρους 1.655 κιλών αμάξωμα χρησιμοποιεί ένα ισχυρό σύστημα φρένων που αποτελείται από κεραμικούς δίσκους 350 χλστ. εμπρός με 6πίστονες δαγκάνες και 350 χλστ. πίσω με 4πίστονες δαγκάνες. Για να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και carbon, με τις απαραίτητες ενισχύσεις στο πλαίσιο ώστε να αυξηθεί η ακαμψία σε απαιτητικές συνθήκες υψηλών ταχυτήτων.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του επιλογές παραμετροποίησης του αυτοκινήτου, ανάλογα με το πώς θέλει να κινηθεί, οι οποίες ρυθμίζουν τη δύναμη του κινητήρα αλλά και τις αναρτήσεις (Sport, Normal ή Track λειτουργία). Επίσης, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως στην 911, με το ABS να παραμένει ενεργό σε κάθε περίπτωση.

Πηγή: newsbomb

loading...
Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "mikroskopio.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο mikroskopio.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!