Η Kim Castillo πήγε τον γιο της Milo στο εστιατόριο Laurenzo στο Χιούστον του Τέξας. Αυτή και ο Milo ήταν συχνοί πελάτες, και χαιρέτησαν θερμά το προσωπικό όταν μπήκαν στο μαγαζί μια ημέρα του 2013.
Ωστόσο, υπήρξε μια οικογένεια, η οποία ενοχλήθηκε με τον Milo, επειδή είναι ένα αγόρι με ειδικές ανάγκες.
Ο Michael Garcia, ένας σερβιτόρος, παρατήρησε ότι η οικογένεια είχε αλλάξει τραπέζι, και μεταφέρθηκε πιο μακριά από την Kim και τον Milo, ο οποίος είχε κάτσει δίπλα τους στο εστιατόριο.
“Καθόμασταν εκεί και ξαφνικά παρατήρησα ότι η απέναντι οικογένεια σηκώθηκε και μεταφέρθηκε προς το πίσω μέρος του εστιατορίου,” δήλωσε η Kim. “Σκέφτηκα μήπως μετακινήθηκαν λόγω του γιου μου…”
Ο Garcia δεν το σκέφτηκε καχύποπτα μέχρι που άκουσε τον άντρα της οικογένειας να λέει κάτι δυνατά και καθαρά που του φάνηκε αδιανόητο.
“Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία μέχρι τη στιγμή που τον άκουσα να λέει, “Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες πρέπει να κάθονται κάπου αλλού.” Ο Garcia εκνευρίστηκε. “Ήταν πολύ άσχημο αυτό που είπε. Με επηρέασε τόσο που όταν με φώναξε, γύρισα και του είπα “Λυπάμαι, δεν μπορώ να σας εξυπηρετήσω.”
Η οικογένεια δεν μπορούσε να πιστέψει πως ο Garcia αρνήθηκε να τους εξυπηρετήσει και έφυγε γρήγορα. Η Kim δεν μπορούσε να πιστέψει τι έκανε ο Garcia για εκείνη και το γιο της.
“Τρελάθηκα όταν άκουσα κάτι τέτοιο,” είπε.
Ο Garcia πήρε συγχαρητήρια από τους πελάτες και απ’ τους ιδιοκτήτες του μαγαζιού. Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο, ειδικά όταν είναι προκατειλημμένος.
“Με αναστάτωσε γιατί τους ‘ενόχλησε’ ένα 5χρονο αγόρι. Μα αυτός είναι ένας άγγελος!” Είπε ο Garcia.
Η συγκινητική πράξη αυτού του σερβιτόρου είναι αξιέπαινη. Κάτι τέτοιοι ‘γονείς’ δημιουργούν το φαινόμενο του bullying σε παιδιά με ειδικές ανάγκες.