Έπεσε την Παρασκευή 21 Απριλίου η αυλαία για το πάλαι ποτέ δημοφιλές ταχύπλοο πλοίο της NEL LINES, HSC PANAGIA PAROU. Το ταλαιπωρημένο πλοίο, που βρίσκονταν εγκαταλελειμμένο και παροπλισμένο στο λιμάνι του Algeciras εδώ και 4 χρόνια τώρα, παρουσίασε εισροή υδάτων κατά τις πρωινές ώρες.
Το πλοίο αρχικά κάθισε με την πρύμνη στο βυθό και στη συνέχεια ανατράπηκε με την αριστερή πλευρά του και να μισοβυθιστεί. Για το συμβάν πιθανότατα ευθύνεται η κακή κατάσταση του σκάφους σε συνδυασμό με τη μεγάλη καταιγίδα που πλήττει τις τελευταίες ώρες τη θάλασσα του Αλμποράν.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Θλίψη: Εντελώς παρατημένος ο τάφος του αγαπημένου…. – Κανείς δεν φρόντισε να ολοκληρωθεί [εικόνες]
Για την ιστορία, αξίζει να αναφέρουμε ότι το άτυχο HSC PANAGIA PAROU, ναυπηγήθηκε το 1996 από τα γαλλικά ναυπηγεία Chantier Leroux & Lotz Naval στο Saint-Malo Naval για λογαριασμό της φημισμένης SNCM. Στις 26 Μαρτίου του 1996 ολοκληρώθηκε ως NGV ASCO και αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος της γαλλικής εταιρείας στις ακτοπλοϊκές μεταφορές της Μεσογείου.
Είχε χωρητικότητα 4.934gt (359 dwt), μήκος 102 μέτρα, πλάτος 15,4 μέτρα και βύθισμα 2.79 μέτρα. Εξοπλιζόταν με 4 κύριες μηχανές MTU 20V 1163 συνολικής ιπποδύναμης 35.328 B.H.P. και ανέπτυσσε ταχύτητα 37,5 κόμβων. Είχε ικανότητα μεταφοράς 576 επιβατών και 150 Ι.Χ..
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SYTYCD: «Λύγισε» ο Πάνος Μεταξόπουλος όταν τον είδε να χορεύει!
Το θρυλικό ταχύπλοο της πολύπαθης NEL LINES, τον Απρίλιο του 1996 δρομολογήθηκε μεταξύ Νίκαιας – Λιβόρνου. Τις θερινές περιόδους του 2002 και 2003 εκτελούσε δρομολόγια στις γραμμές Almeria – Ghazaout και Almeria – Oran.
Το Μάιο του 2005 πουλήθηκε στη C-Link Ferries του Απόστολου Βεντούρη και μετονομάστηκε σε PANAGIA PAROU. Τον Ιούλιο του 2005 δρομολογήθηκε από Λαύριο και Πειραιά προς Πάρο και Νάξο, ενώ τη θερινή σεζόν του 2006 ναυλώθηκε στη NEL LINES και έκανε δρομολόγια στη γραμμή Λαύριο – Πάρος – Νάξος – Κατάπολα – Αμοργός.
Ενίοτε χρησιμοποιήθηκε και ως αγονόπλοιο, εκτελώντας ενδοκυκλαδικά δρομολόγια με μειωμένη ταχύτητα (19 κόμβους). Με το πέρας της σεζόν το πλοίο ναυλώθηκε στην αιγυπτιακή Namma Lines και μετονομάστηκε σε RED SEA II, με στόχο να δραστηριοποιηθεί στην Ερυθρά Θάλασσα, ενώ το Φεβρουάριο του 2007 πουλήθηκε στη NEL LINES.
Το 2010 ναυλώθηκε για ένα μήνα και δούλεψε τη γραμμή Bari – Durres, ενώ τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους -για 2 μήνες- μεταφέρθηκε στη γραμμή Ηράκλειο – Σαντορίνη. Από τον Απρίλιο μέχρι το Σεπτέμβριο του 2011 το πλοίο δρομολογήθηκε στη γραμμή Αγ. Κωνσταντίνος – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος, ενώ τον Ιούλιο του 2012 ναυλώθηκε στην μαροκινή Inter Shipping για δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Tarifa – Tangier Ville αν και τελικά, το πλοίο δεν κατάφερε να δρομολογηθεί στην εν λόγω γραμμή λόγω διαστάσεων!
Το Δεκέμβριο του 2012, το πλοίο παροπλίζεται στο λιμάνι του Algeciras. Είναι η περίοδος που η NEL LINES αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα, με τις οφειλές της να απειλούν πλέον σοβαρά τη βιωσιμότητα της. Έκτοτε το πλοίο παρέμεινε εγκαταλελειμμένο, η NEL LINES κατέρρευσε και το μόνο που έμενε ήταν ένας πλειστηριασμός για την εξόφληση των οφειλόμενων. Όμως, αυτή η στιγμή δεν ήρθε ποτέ.