Αυτό που θα παρακολουθήσετε στη συνέχεια πρόκειται για μία ευρέως γνωστή τεχνική στο marketing, η οποία δείχνει το εύρος της ανθρώπινης προσοχής…
ή την έλλειψή της!
Ο λόγος που οι περισσότεροι παρατηρητές δεν είδαν καν την αλλαγή του σκηνικού πίσω από το αυτοκίνητο, οφείλεται στο φαινόμενο «τύφλωση αλλαγής» (change blindness). Αυτό παρατηρήθηκε και αναφέρθηκε πρώτη φορά από τον γιατρό, φιλόσοφο και ψυχολόγο William James, το 1890, αλλά πλήρης μελέτη επί αυτού πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά γύρω στο 1970.
loading...
loading...
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα like στη σελίδα μας
Περί ευθύνης:
Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "mikroskopio.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη.
Tο mikroskopio.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!