«Καί εγερθήσεται ο Μ. Φίλιππος καί συγκροτήσουσι πόλεμον , οίος ου γέγονε πώποτε»
Άγιος Μεθόδιος ο Ιερομάρτυρας επίσκοπος Πατάρων
Ο Άγιος Μεθόδιος μαρτύρησε από μαχαίρι οπαδού του αιρετικού Ωριγένη που καταδικάστηκε κατά την Ε΄ οικουμενική σύνοδο το 553 μ.Χ.
«…Καί κρατήσει επί Επταλόφου τό ξανθόν γένος έξ ή πέντε , καί φυτευθήσονται εν αυτή λάχανα , καί φάγονται εξ αυτών πολλά εις εκδίκησιν τών αγίων»
«Έτερος λύκος αγριώδης καί δείρωσι τούς Ισμαηλίτας , καί διώξουσιν αυτούς έως Κολωνίαν, στά βαθύτερα τής Ασίας μέρη»
Ο Άγιος Μεθόδιος έζησε κατά τον 6ο μ.Χ. αιώνα. Η σπάνια αρετή του και η μεγάλη μόρφωση που τον διέκρινε τον ανέβασαν στον επισκοπικό θρόνο των Πατάρων…
Σαν επίσκοπος, επεδίωκε να επιτελεί τέλεια τα καθήκοντα του. Ο φωτιστικός λόγος του, σε συνδυασμό με το άγιο παράδειγμα του, έτρεφε τις ψυχές των ανθρώπων του ποιμνίου του. Ήταν ακοίμητος φρουρός του ορθοδόξου δόγματος και αποφασισμένος σε όλη του τη ζωή «φυλάσσειν τὰ δόγματα τὰ κεκριμένα ὑπὸ τῶν ἀποστόλων» (Πράξεις των Αποστόλων, ιστ’ 4). Να φυλάττει, δηλαδή, τις αποφάσεις, που είχαν οριστικά κριθεί σαν μόνες ορθές από τους Αποστόλους. Γι’ αυτό και πέτυχε μετά από συστηματικό αγώνα να περιορίσει σημαντικά στην επαρχία του τους οπαδούς των λανθασμένων δοξασιών του Ωριγένη. Όμως, αυτοί οι λίγοι που έμειναν, για να εκδικηθούν, κατάφεραν να βάλουν δικό τους υπηρέτη κοντά στο Μεθόδιο. Και κάποια μέρα που ο επίσκοπος αρρώστησε, τον σκότωσε με μαχαίρι. Αλλά ενώ τον μαχαίρωνε, ο Μεθόδιος άκουσε το δολοφόνο να λέει: «έτσι σκοτώνουν οι Ωριγενιστές». Τότε μειδίασε ελαφρά και έγειρε το κεφάλι του ευχαριστημένος, παραδίδοντας το πνεύμα του στον Κύριο. Ήταν η χαρά, διότι έπεφτε θύμα του καθήκοντος του να διαφυλάττει τα ορθά δόγματα της Εκκλησίας.
Η κάθοδος των Ρώσων
Ο Άγιος Μεθόδιος Επίσκοπος Πατάρων,αναφέρεται στην κάθοδο των Ρώσων και το θέμα που θα τεθεί με την κυριαρχία της Κωνσταντινούπολης. Η αναφορά στα κράτη του Βορρά, πρέπει να εννοεί ,τη Σουηδία και τη Νορβηγία που εξοπλίζονται από το ΝΑΤΟ λόγω της Ουκρανικής κρίσης, αλλά δεν αποκλείεται να εννοεί και τις χώρες της Βαλτικής(Λιθουανία-Λετονία-Εσθονία)που πρόσφατα πριν την Σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ επισκέφτηκε(Εσθονία)ο Αμερικανός Πρόεδρος Ομπάμα και έταξε ενίσχυση των εκεί στρατιωτικών δυνάμεων.
Επίσης και η Πολωνία συμμετέχει πολύ στην Ουκρανική κρίση.Φαινομενικά όταν ξεκινήσει ο πόλεμος αυτά τα έθνη θα συγκρουστούν με την Ρωσία.Προσοχή όμως.Ο Μέγας Φίλιππος με τις 18 γλώσσες (έθνη)ερμηνεύεται ότι είναι το ΝΑΤΟ.
Η διαφορά είναι ότι σήμερα το ΝΑΤΟ απαρτίζουν 28 χώρες. Άρα γενάται το ερώτημα αν θα φύγουν τουλάχιστον 10 χώρες,την στιγμή που διαφημίζεται ότι πρέπει να μπουν κι άλλες χώρες των Βαλκανίων(Σκόπια-Αλβανία-Μαυροβούνιο)αλλά και η Γεωργία.στον Συνασπισμό.Στην Μαύρη Θάλασσα ήδη βρίσκονται ναυτικές δυνάμεις του ΝΑΤΟ,που κατά διαστήματα κάνουν ασκήσεις και αγκυροβολούν σε λιμάνια της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας. Τα πλοία φυσικά εναλλάσσονται και δεν παραμένουν για μεγάλο διάστημα στη Μαύρη θάλασσα, σύμφωνα με τις διεθνείς συνθήκες.
Μετά τις εξελίξεις των διπλωματικών σχέσεων στο ΝΑΤΟ και τα γεγονότα στην Ουκρανία έρχεται η κάθοδος των Ρώσων και η τριήμερος μάχη στην Κωνσταντινούπολη μεταξύ Ρωσίας και ΝΑΤΟ. Εκείνες τις μέρες θα γίνουν οι 7 πληγές και οι 2 θερισμοί της Αποκαλύψεως.
Οι πιστοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί θα ρίξουν τα κεφάλια τους στο χώμα και μετά δακρύων θα δεηθούν στον Θεό για να παύσει ο πόλεμος και τα δεινά και να έρθει η ειρήνη. Τότε ο Θεός θα παρουσιάσει τον πτωχό Βασιλέα Ιωάννη, και θα γίνει ειρήνη επί της γης. Ακολουθεί η περιγραφή του πως θα ανοίξουν οι Ουρανοί και τι θα ακουστεί από Αγγέλους, εδώ μιλάμε για περιγραφή που θα την δουν και θα την ακούσουν όλοι οι επιζώντες, και θα φανεί το αστέρι ημέρα Τρίτη ,για 3 μέρες στον ουρανό και μετά θα γίνει η φωνή. Σήμερα με τα γεγονότα στην Ουκρανία και σε λίγο στην Μ.Ανατολή τα πράγματα δείχνουν να εξηγούνται και να κατευθύνονται προς τις καταστάσεις που περιγράφουν οι Άγιοι.
Η προφητεία για την Επτάλοφο (Κωνσταντινούπολη)
«…Καί κρατήσει επί Επταλόφου τό ξανθόν γένος έξ ή πέντε , καί φυτευθήσονται εν αυτή λάχανα , καί φάγονται εξ αυτών πολλά εις εκδίκησιν τών αγίων.Κρατήσουσι δέ επί Ανατολήν προνοηταί τρείς…καί μετά τούτους εγερθήσεται αυτόνομος , καί μετά τού τον έτερος λύκος αγριώδης καί δείρωσι τούς Ισμαηλίτας , καί διώξουσιν αυτούς έως Κολωνίαν, στά βαθύτερα τής Ασίας μέρη , καί ταραχθήσονται καί τά καθήμενα Έθνη , άτινα εισίν επί τά βόρεια μέρη , κινήσουσι , μετά μεγάλης βίας καί δριμύτητος θυμού , καί χωρισθήσονται εις τέσσαρας αρχάς , καί η μέν πρώτη χειμάσει εις Έφεσσον , η δέ δευτέρα εις Μελάγια , η τρίτη εν Ακροκάμπω , ήγουν εις τήν Πέργαμον , καί η τετάρτη εις Βιθυνίαν…Τότε ταραχθήσονται τά έθνη καθήμενα επί Νότου γωνίας , καί εγερθήσεται ο Μέγας Φίλιππος μετά γλωσσών δέκα οκτώ , συναχθήσονται εν τή Επταλόφω , καί συγκροτήσουσι πόλεμον , οίος ου γέγονε πώποτε. Καί δραμούσιν εις τάς εμβολάς καί εις τάς ρύμας τής Επταλόφου , καί ο φόνος τών ανθρώπων ως ποταμός κινήσει , καί θολωθήσεται η θάλασσα εκ τού αίματος έως τά βάθη τής Αβύσσου.
Τότε βούς βοήσει καί ξηρόλοφος θρηνήσει , καί τότε σταθώσιν οι ίπποι , καί φωνή εξ ουρανού κράξει , στώμεν , στώμεν , ειρήνη υμίν αρκεί η εκδίκησις αύτη επί τούς απειθείς καί ανηκόους , καί απέλθετε επί τά δεξιά μέρη τής Επταλόφου , καί εκεί ευρήσετε άνθρωπον επί δύο κίονας ιστάμενον εν κατηφεία πολλή (έσεται δέ λαμπρός τό είδος , δίκαιος , ελεήμων , φορών πενιχρά , τή όψει αυστηρός καί τή γνώμη πραϋς) έχοντα επί τόν δεξιόν αυτού πόδα καλάμου ήλον καί φωνή υπό τού αγγέλου κηρυχθήσεται , στήσατε αυτόν βασιλέα , καί δώσουσιν αυτώ εις τήν δεξιά χείρα ρομφαίαν , λέγοντες αυτώ , ανδρίζου Ιωάννη , καί ίσχυε καί νίκα τούς εχθρούς σου , καί επάρας τήν ρομφαίαν παρά τού αγγέλου , πατάξει τούς Ισμαηλίτας Αιθίοπας καί πάσαν γενεάν άπιστον.Τούς δέ Ισμαηλίτας μερίσει εις τρία μέρη καί τήν μέν πρώτην εν ρομφαία , τήν δέ δευτέραν βαπτίσει , τήν τρίτην καταδουλώσεται εν τή Ανατολή.Καί εν τώ υποστρέφεσθαι αυτόν , ανοιχθήσονται οι θησαυροί τής γής καί πάντες πλουτίσωσι , καί ουδείς εξ αυτών πένης , καί η γή αποδώσει τόν καρπόν αυτής εκατονταπλασίονα. Τά δέ όπλα γενήσονται εις άροτρα καί δρέπανα. Καί βασιλεύσει έτη τριάκοντα πέντε καί έκτοτε βασιλεύσουσιν οι τέσσαρες υιοί αυτού , καί ο μέν πρώτος βασιλεύσει εν τή Ρώμη , ο δεύτερος εν Αλεξανδρεία , ο τρίτος εν Θεσσαλονίκη καί ο τέταρτος εν Επταλόφω».
Κείμενο για την κρυφή εκστρατεία του Μ.Αλεξάνδρου
Θεωρούμε ως σωστό και λογικό να αφήσουμε το ακόλουθο γνήσιο κείμενο του Αγίου Μεθοδίου επισκόπου Πατάρων να μιλήσει μόνο του… Υπάρχει σε πολλές πηγές μέσα σε διάφορα βιβλία λατινικά και βυζαντινά το συγκεκριμένο κείμενο.
Απολαύστε λοιπόν την γραπτή αναφορά με τίτλο:
Τοῦ ἐν ἁγίοις πατρὸς ἡμῶν Μεθοδίου Ἐπισκόπου Πατάρων τοῦ μάρτυρος λόγος ἠκριβωμένος περὶ τῆς βασιλείας τῶν εθνῶν καὶ εἰς τοὺς ἐσχάτους καιροὺς ἀκριβὴς ἀπόδειξις ἀρχόμενος ἀπὸ Ἀδὰμ ἕως συντελείας κόσμου.
Ούτος ( ο Αλέξανδρος ) κατελθών εις την εώαν απέκτεινεν Δαρείον τον Μηδόν και κατεκυριεύσε χωρών πολλών και πόλεων και περιενόστησε την γήν και κατήλθε έως της εώας και της θαλάσσης της επονομαζόμενης ηλίου χώρας , ένθα και εώρακεν έθνη ακάθαρτα και δυσειδή .
Εισί δε εκ των υιών Ιαφέθ απόγονοι , ών την ακαθαρσίαν θεασάμενος εμυσάχθη , ήσθιον γαρ άπαντες αυτών κανθαροειδώς μυσαρά τε και κίβδηλα , κύνας , μύας , κάτας , όφεις , νεκρών σάρκας , αβλώματα , έμβρυα μήπω τελείως απαρτισθέντα ή τίνα της διαπλάσεως αποσώζοντα χαρακτήρα και ταύτα κτηνών , ου μην αλλά και απάν είδος θηρίων ακάθαρτων , τους δε νεκρούς ούκ έθαπτον , αλλά ήσθιον αυτούς.
Ταύτα ο Αλέξανδρος ιδών γινόμενα υπ αυτών τα τε μυσαρά και αθέμιτα , δεδιώς μήποτε μιάνωσιν άπασαν την γήν , εδεήθη του Θεού περί αυτών και προστάξας συνήγαγεν πάντας αυτούς τε και τας γυναίκας αυτών και τα τέκνα αυτών και πάσας τας παρεμβολάς αυτών.
Και εξήγαγεν αυτούς εκ της εώας γής και κατεδίωξεν οπίσω αυτών , εως ου εισήλθαν εν τοις πέρασιν του Βορρά και ουκ εστίν είσοδος ούτε έξοδος από ανατολών ως δυσμών , δι ής τις πρός αυτούς περάσαι ή εισελθείν ουκ είχεν.
Ευθύς ούν παρακαλέσας τον Θεόν ο Αλέξανδρος , και επήκουσεν της δεήσεως αυτού και προσέταξε Κύριος ο Θεός τοις δύο όρεσιν , είς εστίν προσηγορία οι Μαζοί του Βορρά και επλησίασαν αλλήλοις μέχρι πηχών δύο και δέκα.
Και κατασκεύασεν πύλας χαλκάς και επέχρισεν αυταίς ασυγκίτην , ίνα ει και βούλοιντο ανοίξαι αυταίς εν σιδήρω μη δύνανται ή διαλύσαι αυτάς πυρί μη ισχύσουσιν , αλλ αυτικά το πύρ υπαντών σβέννυται .
Τοιαύτη γαρ η φύσις του ασυγκίτου εστίν ώστε ούτε σιδήρου υφίσταται την κατάκλασιν ούτε πυρός την διάλυσιν.
Πάσας γαρ ταις επινοίας των δαιμόνων και περινοίας εωλούς τε και κενάς απεργάζεται .
Ταύτα τα εναγή τε και κίβδηλα και μυσαρώτατα έθνη , πάσαις ταις μαγικαίς κακοτεχνίαις κέχρηνται , και εν τούτοις αυτών την ρυπαράν και μισόθεον γοητείαν κατήργησεν ώστε μη δύνασθαι αυτούς μήτε πυρί μήτε σιδήρω ή τίνι επινοία τας τοιαύτας αναμοχλεύσαι πύλας και αποδράσαι.
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΜΑΚΕΛΕΙΟ”