ΑΙΣΧΟΣ: Οι απαράδεκτες πρακτικές γνωστής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας που έχει εξοργίσει αναγνώστη…και όχι μόνο έναν!

Δεν έχει όρια το θράσος της…
WIND όσον αφορά στις πωλήσεις πακέτων υπηρεσιών μέσω τηλεφώνου.

Πρόκειται για φαινόμενο το οποίο συμβαίνει εδώ και χρόνια αλλά τον τελευταίο καιρό το φαινόμενο έχει ενταθεί, έχει ξεφύγει πέρα από κάθε έλεγχο.

Τα πράγματα έχουν ως εξής:

Δέχομαι κλήσεις από τον αριθμό 2311807100, που πραγματοποιούνται ακόμα και σε ακατάλληλες στιγμές όπως ώρες κοινής ησυχίας. Τις περισσότερες φορές το τηλέφωνο χτυπάει μια – δυο φορές και μετά κλείνει, οπότε καταγράφεται ως αναπάντητη κλήση στο αρχείο της συσκευής. Αν κατά τύχη προλάβω να απαντήσω ακούω ένα ηχογραφημένο «goodbye» και ακολούθως η κλήση τερματίζεται.

Στο σημείο αυτό πρέπει να σημειώσω πως η φύση της δουλειάς μου είναι τέτοια που πολλές φορές με καλούν, άγνωστοι προς εμένα αριθμοί -χωρίς απόκρυψη- που πρέπει να απαντήσω διότι συνήθως πρόκειται για νέους πελάτες. Εξ επαγγελματικής ανάγκης, λοιπόν, καταλήγω να καλώ πίσω όλες τις αναπάντητες κλήσεις που βλέπω στο αρχείο του τηλεφώνου μου. Κάπως έτσι λοιπόν καταλήγω να καλώ και το «περίφημο» 2311807100. Κάθε φορά που καλώ, ως εκ θαύματος, απαντάει ένας/μία υπάλληλος και μου απαγγέλλει το ίδιο ποίημα:

-Καλημέρα σας (ή ότι άλλο σχετικό) μας καλέσατε επειδή είδατε την αναπάντητη από το νούμερο μας;

Δέχομαι ένα πρώτο σοκ διότι δε μου συμβαίνει συχνά άγνωστος να μου κάνει αναπάντητη για να τον καλέσω πίσω. Αφού σκεφτώ πως πρόκειται για τον απόλυτο τζαμπατζή, φτηνιάρη, ξεφτίλα προσπαθώ να συγκεντρωθώ και με δεδομένο πως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο του/της απαντάω:

– Μάλιστα, τι θα θέλατε παρακαλώ;

Και τότε ακολουθεί το δεύτερο σοκ:

– Σας κάλεσε κάποιος συνάδελφος για να σας προτείνει τρόπους να πληρώνετε λιγότερα χρήματα στους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας.

Προσπαθώ να συγκρατηθώ, να μην εκνευριστώ παραπάνω και απαντάω:

– Ευχαριστώ πολύ δεν ενδιαφέρομαι.

Τρίτο σοκ:

– Μα απ’ ότι βλέπω, εδώ, στην κινητή έχετε εταιρικό συμβόλαιο με την Cosmote και στην σταθερή ΟΤΕ. Θα θέλαμε να σας προτείνουμε ένα πακέτο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας της WIND που θα σας εξοικονομήσει πολλά ευρώ.

Ε, κάπου εκεί, αφού έχει αποκαλυφθεί ο σκοπός της κλήσης, και η WIND που βρίσκεται από πίσω, εξαντλείται η υπομονή μου:

– Σας είπα πως δεν ενδιαφέρομαι και παρακαλώ να μη με ξανακαλέσετε.

Και κάπως έτσι τερματίζω τη συνομιλία.

Και αναρωτιέμαι στη συνέχεια:

Γιατί πραγματοποιούν αναπάντητη κλήση;

Γιατί πρέπει να τους καλέσω πίσω για να μου κάνουν προσφορά της WIND;

Από που με καλούν;

Όταν καλέσω πίσω πρόκειται για κλήση εσωτερικού ή εξωτερικού;

Χρεώνομαι για να ακούσω μια προσφορά της WIND;

Πού βρήκαν τον τηλεφωνικό μου αριθμό;

Πώς ξέρουν με ποιον έχω συμβόλαιο;

Γιατί ενώ τους ζητάω να μη με ξανακαλέσουν αυτοί επιμένουν;

Γιατί δε σέβονται τις ώρες κοινής ησυχίας;

Γιατί η WIND αποφασίζει μια τόσο απαράδεκτα ενοχλητική πολιτική τηλε-πωλήσεων;

Έχει όρια το θράσος της WIND;

Η διοίκηση της WIND αναρωτήθηκε ποτέ αν τα χάλια αποτελέσματα που παρουσιάζει στην ελληνική αγορά είναι αποτέλεσμα αυτής και παρόμοιων πρακτικών;

Είναι νόμιμη η όλη διαδικασία;

loading...

Τα μόνα που περιμένω από την WIND είναι μία πειστική απάντηση και φυσικά να μη με ξανακαλέσουν.

Εγώ δεσμεύομαι πως θα δημοσιεύσω την απάντησή τους. Όπως δεσμεύομαι πως στην επόμενη ενόχληση θα δώσουμε ραντεβού στα δικαστήρια ώστε να απαλλαγώ και να αποζημιωθώ.

Αναγνώστης
loading...

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα like στη σελίδα μας

Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "mikroskopio.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο mikroskopio.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!