Μια ηλικιωμένη γυναίκα πέθανε τον περασμένο Ιανουάριο και η τράπεζα της χρέωσε τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, τις ετήσιες δαπάνες παροχής υπηρεσιών για την πιστωτική της κάρτα. Σε αυτές πρόσθεσε και τους τόκους επί της μηνιαίας χρέωσης.
Το υπόλοιπο ήταν 0 δολάρια όταν πέθανε, αλλά μετά από τις χρεώσεις εκτοξεύτηκε στα 60 περίπου δολάρια. Ένα μέλος της οικογένειας τηλεφώνησε στην τράπεζα:
Διαβάστε την συνομιλία:
Μέλος της οικογένειας: «Σας τηλεφώνησα για να σας ενημερώσω ότι η ιδιοκτήτρια της πιστωτικής κάρτας πέθανε τον Ιανουάριο».
Τραπεζικός υπάλληλος: `»Ο λογαριασμός της δεν έχει κλείσει και τα τέλη και οι επιβαρύνσεις εξακολουθούν να ισχύουν».
Μέλος της οικογένειας: «Ίσως θα πρέπει να ακυρώσετε την πιστωτική και τις επιβαρύνσεις. Έχει πεθάνει».
Τραπεζικός υπάλληλος: «Δεδομένου ότι το μαθαίνουμε με δύο μήνες καθυστέρηση, αυτά εξακολουθούν να ισχύουν».
Μέλος της οικογένειας: «Ναι αλλά σας λέω ότι η κυρία έχει πεθάνει από τον Ιανουάριο. Τι θα κάνετε τώρα;»
Τραπεζικός υπάλληλος: «Είτε θα την αναφέρουμε στο τμήμα που είναι υπεύθυνο για τις απάτες είτε στο πιστωτικό γραφείο. Ίσως και στα δύο!»
Μέλος της οικογένειας: `»Νομίζετε ότι ο Θεός είναι θυμωμένος μαζί της;
Τραπεζικός υπάλληλος: «Με συγχωρείτε;»
Μέλος της οικογένειας: «Μήπως δεν έχετε καταλάβει αυτό που σας είπα; Ειδικά το ότι η κυρία είναι απλά πολύ νεκρή;»
Τραπεζικός υπάλληλος: «Κύριε, θα πρέπει να μιλήσετε με τον προϊστάμενό μου».
Στη συνέχεια ο τραπεζικός υπάλληλος συνδέει το μέλος της οικογένειας με τον προϊστάμενο του.
Μέλος της οικογένειας: «Σας τηλεφωνώ για να σας ενημερώσω ότι η ιδιοκτήτρια της πιστωτικής σας κάρτας έχει πεθάνει από τον Ιανουάριο και ότι όταν πέθανε η πιστωτική είχε μηδενικό υπόλοιπο».
Προϊστάμενος: «Ο λογαριασμός δεν έκλεισε ποτέ και τα τέλη και οι επιβαρύνσεις εξακολουθούν να ισχύουν.»
Μέλος της οικογένειας: «Θέλετε να πείτε ότι θα τα εισπράξετε από την περιουσία της;»
Προϊστάμενος: (τραυλίζοντας) «Είστε ο δικηγόρος της;»
Μέλος της οικογένειας: «Όχι, είμαι ο μεγάλος της ανιψιός.»
(Το μέλος της οικογένειας έδωσε στον προϊστάμενο τον αριθμό τηλεφώνου του δικηγόρου του)
Προϊστάμενος: «Θα μπορούσατε να μας στείλετε με ένα φαξ το πιστοποιητικό θανάτου;»
Μέλος της οικογένειας: «Σίγουρα».
(Ο προϊστάμενος του έδωσε τον αριθμό του φαξ)
Το μέλος της οικογένειας έστειλε το πιστοποιητικό θανάτου με φαξ και τηλεφώνησε πάλι στον προϊστάμενο.
Προϊστάμενος: «Το σύστημά μας δεν έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να ακυρώσουμε μια συνδρομή λόγω θανάτου. Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω για να βοηθήσω».
Μέλος της οικογένειας: «Θα είναι εξαιρετικά ευχάριστο να καταφέρετε να βοηθήσετε! Αν πάλι δεν τα καταφέρετε, απλά εξακολουθήστε να χρεώνετε την πιστωτική της κάρτα. Δεν την νοιάζει ιδιαίτερα».
Προϊστάμενος: «Λοιπόν, τα τέλη και οι επιβαρύνσεις δυστυχώς εξακολουθούν να ισχύουν».
(Σοβαρά, τι πάει λάθος με αυτούς τους ανθρώπους;!;)
Μέλος της οικογένειας: «Θα θέλατε μήπως τη νέα διεύθυνση χρέωσης της;»
Προϊστάμενος: «Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει…»
Μέλος της οικογένειας: «Νεκροταφείο Odessa Memorial, Λεωφόρος 129, Αριθμός τομέα 69».
Προϊστάμενος: «Κύριε, αυτό είναι νεκροταφείο! “
Μέλος της οικογένειας: «Και εσείς τι κάνετε με τους νεκρούς ανθρώπους στον πλανήτη σας;»
Πηγή: Dinfo.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα like στη σελίδα μας