Από κύκλωμα παραεισαγωγής πολυτελών αυτοκινήτων εισήχθη στην Ελλάδα από κάποια βόρεια χώρα της Ευρώπης η 911 Turbo που οδηγούσε ο νεαρός Βακάκης. Οπως γράφει ο Τάκης Τρακουσέλης στο newsauto.gr πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ουσιαστικά κανένας δε γνωρίζει τη χρήση που του έχει γίνει από την ημέρα που πουλήθηκε και μέχρι που εισήχθη στην Ελλάδα, και φυσικά κανένας δε μπορεί να γνωρίζει τα πραγματικά του χιλιόμετρα, ασχέτως με το τι έγραφε στο κοντέρ του. Χωρίς κανένα έλεγχο από την Πολιτεία.
΄
Θεωρείται σχεδόν σίγουρο λοιπόν πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εισήχθη με τα ίδια, ελαστικά από κάποια βόρεια χώρα της Ευρώπης, που χρησιμοποιούν υποχρεωτικά 4 με 5 μήνες χειμερινά.
Σ΄αυτό το σημείο ξυπνούν οι μνήνες του θανατηφόρου τροχαίου του Παντελή Παντελίδη. Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει έντονη φημολογία ότι και το Mercedes ML63 AMG του 2008 που οδηγούσε ο Παντελίδης είχε εισαχθεί από το ίδιο ή παρόμοιο κύκλωμα παραεισαγωγής που ξεπουλάει από πολυτελή αυτοκίνητα έως πανάκριβα ρολόγια και κοσμήματα σε καλλιτέχνες και γενικότερα ανθρώπους της εγχώριας showbiz με γερά πορτοφόλια οι οποίοι έχουν την ψευδαίσθηση ότι αγοράζουν σε τιμή ευκαιρίας αγνοώντας τις συνέπειες.
Ξημερώματα Πέμπτης 18 Φεβρουαρίου 2016, για την ακρίβεια περασμένες 4.
(To “Kουρδιστό Πορτοκάλι” παρουσιάζει την τελευταία νύχτα της ζωής του και την λάθος “διείσδυση” του Παντελή.)
Η Μυρσίνη Αρναούτη, το κορίτσι που λίγο αργότερα θα κάθονταν στο πίσω κάθισμα του θηριώδους SUV της Μercedes με τον Παντελή στη θέση του οδηγού, ανεβάζει τη γνωστή φωτογραφία στο προφίλ της στο Instagram.
Ενα στιγμιότυπο από το παιχνίδι πόκερ που βρίσκονταν σε εξέλιξη.
Μια μεγάλη παρέα φίλων βρίσκεται στο σπίτι της Γλυφάδας.
Εκτός από τον τραγουδιστή τουλάχιστο 5 άνδρες συμμετέχουν στο παιγνίδι. Είχαν μαζευτεί για να γιορτάσουν με τον τρόπο τους την μεγάλη πρεμιέρα του φίλου τους. Κι αυτή την φορά ήταν αποφασισμένοι να τον πνίξουν στα πανέρια με τα γαρύφαλλα, όπως εκείνο το βράδι στην «Πύλη Αξιού» στην Θεσσαλονίκη, όπου εμφανίζονταν μαζί με την Δέσποινα Βανδή και τον Κώστα Μαρτάκη. Εκείνες οι φωτογραφίες προκάλεσαν διάφορα σχόλια στα ΜΜΕ-πολλά από τα οποία πικρόχολα.
Ο τίτλος “τον έθαψαν κάτω από τα πανέρια με τα γαρύφαλλα” που έπαιξε πολύ στα ΜΜΕ εκείνες τις μέρες, σήμερα θα μπορούσε να μοιάζει σαν black χιούμορ ή κάτι σαν παιγνίδι της μοίρας.
Για το τελευταίο πόκερ του Παντελή, οι πληροφορίες θέλουν το παιχνίδι να είναι χαλαρό ανάμεσα σε φίλους (τα γούρια για να πάει καλά η πρεμιέρα θα λέγαμε), ενώ υπάρχουν και κάποιοι που υποστηρίζουν ότι δεν ήταν ακριβώς αυτό που λέμε φιλικό και πως κρατιούνταν ποσοστά. Στο τραπέζι υπήρχε ουίσκι και σαμπάνια.
Το αν είχε πιει ο Παντελής θα το δείξουν οι εξετάσεις. Το αν χάθηκαν χρήματα (κάποιοι κάνουν λόγο για 25.000 ευρώ), ποιοί τα έχασαν, ποιοι κέρδισαν και ποιοι “κάλυψαν” το ποσό, αυτό το γνωρίζουν οι φίλοι της τελευταίας βραδιάς, όπως επίσης και τα δύο κορίτσια, η Μυρσίνη και η Φρόσω, τις οποίες σημάδεψε για πάντα η απόδραση του ειδώλου στον Παράδεισο.
Tι έκανε δυο λαϊκά παιδιά όπως ο Αντώνης Ρέμος και ο Παντελής Παντελίδης με τόσα κοινά χαρακτηριστικά να έχουν μια τόσο διαφορετική τύχη στη ζωή; Τι είναι αυτό που έδωσε την δυνατότητα στον Λάκη Λαζόπουλο, τον Γιώργο Λιάγκα, τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και πολλά άλλα “παιδιά του λαού” να απολαύσουν μια ζωή απρόσμενα χαρισάμενη, με ζηλευτό lifestyle, ενώ ο Παντελής μας παρακολουθεί πλέον από ψηλά, κάπου ανάμεσα στα σύννεφα.
Τι ήταν αυτό που έκανε “λάθος” ο αυτοδημιούργητος Παντελής από την γειτονιά της Νέας Ιωνίας; Kατά τη γνώμη μας ήταν θέμα “διείσδυσης” στο εγχώριο lifestyle και την λεγόμενη “καλή κοινωνία” η οποία θα του επέτρεπε να αποκτήσει τις κατάλληλες άκρες και να συνεχίσει την πορεία προς τη δόξα.
Ο Παντελής, ένα παιδί χωρίς “δεύτερες” σκέψεις-πόσο μάλλον “τρίτες”-μπήκε σαν ταύρος στο υαλοπωλείο της κοινωνίας του εγχώριου lifestyle. Iσως να είχε την ατυχία του ότι δεν βρέθηκε κάποιος να του ψιθυρίσει ορισμένους κανόνες επιβίωσης. Κι αυτό δεν έχει να κάνει με το πως οδηγούμε το αυτόματο θηρίο της Mercedes. H ιλιγγιώδης άνοδος μέσω του YouTube έβγαλε μεν τις δισκογραφικές εταιρίες έξω από την ζωή του, από την άλλη του στέρησε το πάρε-δώσε με ανθρώπους, κάποιος από τους οποίους θα μπορούσε να του πει
–Παντελή, μην εμφανίζεσαι διαρκώς με κορίτσια στις δημόσιες εμφανίσεις σου. Κράτησέ τα για το κρεβάτι σου. Κι αυτό γιατί αποκλείεις ένα μεγάλο κομμάτι θαυμαστών, αν με εννοείς…
Ο Παντελής σαν άλλος Μάικ Τάισον δεν έδινε σημασία στις λεπτές αποχρώσεις της showbiz. Αδιαφόρησε για τα αγορίτσια που περίμεναν ένα νεύμα του για να τον αισθανθούν πιο κοντά, πιο οικείο.
Ο Παντελής θέλησε να μπει με χίλια στο νέο κόσμο χωρίς να παρατηρεί τις “αποχρώσεις” γύρω του.
Είναι οι αποχρώσεις εκείνες που επέτρεψαν στα υπόλοιπα λαικά παιδιά να απολαύσουν μια ζωή αναντίστοιχη με το ταλέντο τους, κομμένη και ραμμένη όμως στους κανόνες του εγχώριου ασανσέρ κοινωνικής ανόδου της showbiz, αν με εννοείς.
Ο Παντελής είχε όλα τα προσόντα να γίνει ένας θρύλος στην κατηγορία “παιδιά του λαού” που έγιναν αστέρες. Ολα εκτός από ένα: να μπορεί να κόβει ταχύτητα και να τρυγίζει τα προσφερόμενα άνθη. Ηταν πάντα γκαζωμένος, σίφουνας. Και πολύ νέος για να παραδειγματιστεί από ζωές άλλων αστέρων του είδους: Αρσιβαρίστες, τηλεαστέρες, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί, ομότεχνοί του καλλιτέχνες, λαϊκά παιδιά όπως ο Απόστολος Γκλέτσος, είχαν τα αντανακλαστικά να αφουγκραστούν τις ανάγκες ενός “κοινού” που αγνοούσε ο Παντελής γιατί του ήταν αδιάφορο.
Ο Απόστολος Γκλέτσος και ο Πέτρος Κωστόπουλος, πολύ σωστά ανέδειξαν το σημείο Γάμα που ο Παντελής αγνόησε:
-To ψάρι ψήνεται και από τις δύο πλευρές…
απεκάλυψε ο δήμαρχος Στυλίδος, ο οποίος με μαεστρία διείσδυσε στην αθηναική κοινωνία.
Ηταν θέμα διείσδυσης λοιπόν. Θέμα λεπτών “αποχρώσεων” που ο εκρηκτικός Παντελίδης δεν συνυπολόγισε στην ξέφρενη ζωή του.
Ο Παντελής είχε με την μητέρα του την κλασσική σχέση του Ελληνα γιου: Της εμπιστεύονταν τα 2/5 από τα λεφτά που έβγαζε. Φρόντιζε να ζήσει την οικογένειά του.
Ως εκεί. Ο φίλος του Αντώνης Ρέμος για παράδειγμα, είχε μια πολύ πιο στενή σχέση με την μητέρα του-αφουγκράζονταν την θηλυκή πλευρά και πορεύονταν.
«Μετά το χωρισμό των γονιών μου, δεν είχα σχέση με τον πατέρα μου. Λίγο πριν πεθάνει, ένας φίλος μου με πήρε τηλέφωνο και μου είπε: “Ο πατέρας σου πεθαίνει και θέλει να σε δει”. Πήγα, τα είπαμε, αφήσαμε το παρελθόν πίσω μας, ήρθε και η μητέρα μου. Δεν θα φύγει από τη μνήμη μου ότι είδα τον πατέρα μου και τη μητέρα μου μαζί στον ίδιο χώρο ύστερα από 30 ολόκληρα χρόνια».
Ο Αντώνης Ρέμος με τη μητέρα του Ελένη
-Η μητέρα μου ήταν ο άνθρωπος που πάντα είχα στη ζωή μου και το γεγονός ότι το παιδί μου ήταν κορίτσι σήμαινε ότι θα πάρει το όνομά της. Δεν υπήρχε δεύτερη σκέψη επάνω σ’ αυτό. Όταν μάθαμε ότι το παιδί θα ήταν κορίτσι, ήταν δεδομένο ότι θα πάρει το όνομα της μητέρας μου. Η μητέρα μου έχει παλέψει πολύ για να μας μεγαλώσει. Εργαζόταν ως καθαρίστρια σε σπίτια. Και δούλεψε πολύ σκληρά -και στη Γερμανία και αργότερα στην Ελλάδα- για να αναθρέψει σωστά τα παιδιά της. Η σχέση μου μαζί της είναι πολύ έντονη, όπως άλλωστε θεωρώ ότι συμβαίνει με όλα τα παιδιά, ίσως έχοντας κι ένα λόγο παραπάνω λόγω της απουσίας του πατέρα μου απ’ το σπίτι εξαιτίας του χωρισμού τους όσο ήμουν ακόμη μικρός. Ουσιαστικά η οικογένειά μου ήταν η μητέρα μου».
Στην πάνω φωτογραφία το SUV της Μercedes παρκαρισμένο στην είσοδο της πολυκατοικίας του Αντώνη Ρέμου στη Γλυφάδα. Με το ίδιο τζιπ ο Παντελής Παντελίδης απέδρασε από την ζωή στις 8.20 το πρωί της Πέμπτης 18 Φεβρουαρίου 2016.