Μετακινείται από το ένα κατάστημά του στο άλλο με ιδιωτικό ελικόπτερο ακόμα και μέσα στην Αθήνα, ταξιδεύει στο εξωτερικό τουλάχιστον μια φορά κάθε μήνα, αποκαλεί τις συσκέψεις της επιχείρησης «συσκέψεις χαράς» και ενίοτε συμβάλει με λίγη έμπνευση ακόμα και στα ραδιοφωνικά σποτάκια της δικής του βιομηχανίας γέλιου, όπως λέει, «Jumbo».
Λίγοι τον γνωρίζουν ως Απόστολο Βακάκη. Όλοι όμως τον γνωρίζουν ως «κύριο Jumbo», καθώς είναι ο επιχειρηματίας που δημιούργησε την τοις πάση γνωστή αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών. Ο κ. Βακάκης αν και άγνωστος στο ευρύ κοινό είναι καθόλα γνωστός στον επιχειρηματικό κόσμο και από χτες είναι ο πιο αξιοζήλευτος έλληνας επιχειρηματίας.
Ο λόγος; O Όμιλος Jumbo, όπως ανακοινώθηκε, αύξησε κατά 19,39% τα καθαρά κέρδη του στο δυσκολότερο 12μηνο για το ελληνικό λιανεμπόριο, με τις πωλήσεις του να παραμένουν σταθερές.
Μετακινείται από το ένα κατάστημά του… στο άλλο με ιδιωτικό ελικόπτερο ακόμα και μέσα στην Αθήνα, ταξιδεύει στο εξωτερικό τουλάχιστον μια φορά κάθε μήνα, αποκαλεί τις συσκέψεις της επιχείρησης «συσκέψεις χαράς» και ενίοτε συμβάλει με λίγη έμπνευση ακόμα και στα ραδιοφωνικά σποτάκια της δικής του βιομηχανίας γέλιου, όπως λέει, «Jumbo»
Λίγοι τον γνωρίζουν ως Απόστολο Βακάκη. Όλοι όμως τον γνωρίζουν ως «κύριο Jumbo», καθώς είναι ο επιχειρηματίας που δημιούργησε την τοις πάση γνωστή αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών. Ο κ. Βακάκης αν και άγνωστος στο ευρύ κοινό είναι καθόλα γνωστός στον επιχειρηματικό κόσμο και από χτες είναι ο πιο αξιοζήλευτος έλληνας επιχειρηματίας. Ο λόγος; O Όμιλος Jumbo, όπως ανακοινώθηκε, αύξησε κατά 19,39% τα καθαρά κέρδη του στο δυσκολότερο 12μηνο για το ελληνικό λιανεμπόριο, με τις πωλήσεις του να παραμένουν σταθερές.
Ο Mr Jumbo είναι ίσως ο μοναδικός επιχειρηματίας που εν ολίγοις καταφέρνει απτόητος να πλουτίζει εν μέσω κρίσης, αν όχι οικονομικής κατάρρευσης της χώρας. Όπως και να έχει, δεν πρόκειται για έναν συνηθισμένο επιχειρηματία. Ο ίδιος και ομάδα εργαζομένων του επισκέπτονται σχεδόν καθημερινά τα καταστήματα Jumbo ανά την Ελλάδα και δη στην Αθήνα με ελικόπτερο… διότι ο χρόνος είναι χρήμα! Οι περισσότερες διαδικαστικές λειτουργίες της επιχείρησης μετονομάζονται σε… συσκέψεις χαράς ή διαδικασίες γέλιου προς σεβασμό στα παιδιά όπου και απευθύνεται η επιχείρηση, ενώ… ο ίδιος αγωνιά κάθε φορά για το επόμενο ραδιοφωνικό σποτάκι- τραγούδι των Jumbo.
«Είμαι θιασώτης του απλού οτιδήποτε δεν καταλαβαίνω μου δημιουργεί νευρικότητα. Είμαι θιασώτης της παραγωγικότητας διότι δεν αντιλαμβάνομαι πώς θα διαχυθεί ο πλούτος στα μεσαία και τα χαμηλότερα στρώματα χωρίς να αυξηθεί η παραγωγικότητα. Είμαι και θιασώτης μιας λογικής που λέει ότι δεν πρέπει να διαμαρτύρεσαι, αλλά πάντα να αντιμετωπίζεις τις καταστάσεις όπως έρχονται» έχει δηλώσει ο κ. Jumbo σε παλιότερες συνεντεύξεις του εξηγώντας ότι ούτε ένας πόλεμος δεν θα τον φόβιζε επιχειρηματικά, αν και υπήρξε ο κακομαθημένος υιός του μπαμπά βιομήχανου.