Σύμπτωση που επαναλαμβάνεται δεν είναι σύμπτωση και το επιβατικό κοινό νιώθει εύλογα έντονη ανασφάλεια μετά τα συνεχή κρούσματα στις πτήσεις της Aegean.
Μέσα σε περίπου μισό χρόνο, επιβάτες βίωσαν τον τρόμο εντός ενός αεροσκάφους της εταιρείας ΤΡΕΙΣ φορές και γεννάται αβίαστα το ερώτημα: «τι συμβαίνει επιτέλους με την Aegean;»
Η αρχή έγινε το περασμένο καλοκαίρι όταν οι επιβάτες της πτήσης της Aegean προς Μύκονο πανικοβλήθηκαν όταν το αεροσκάφος τους έπεσε πάνω σε άλλο αεροπλάνο μέσα στο αεροδρόμιο της Μυκόνου!
Το επόμενο κρούσμα πανικού σημειώθηκε στις 31 Ιανουαρίου στη βραδινή πτήση της Aegean από Αθήνα προς Μυτιλήνη. Ενώ το αεροπλάνο βρισκόταν κοντά στο αεροδρόμιο, άρχισε ξαφνικά να παίρνει και πάλι ύψος. Επί 10 λεπτά πετούσε πάνω από τη Μυτιλήνη, με τους επιβάτες να μην γνωρίζουν τι έχει συμβεί και να αρχίσουν να ανησυχούν ενώ έζησαν νέες στιγμές πανικού και κατά την περιπετειώδη προσγείωση και τις έντονες αναταράξεις.
Στο τρίτο περιστατικό που συνέβη το Σάββατο το μεσημέρι, δυστυχώς, εκτός του τρόμου υπήρξαν και τραυματισμοί επιβατών! Αιτία οι έντονες, ξαφνικές αναταράξεις την ώρα του γεύματος και ενώ ο ουρανός ήταν καθαρός! Δύο επιβάτες και ένα μέλος του πληρώματος μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο μετά την προσγείωση της πτήσης της Aegean από την Ζυρίχη στο Ελευθέριος Βενιζέλος!
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία δε δείχνει να αντιμετωπίζει με τη δέουσα υπευθυνότητα τα συνεχή κρούσματα στις πτήσεις. Ενώ είναι… λαλίστατη όταν θέλει να ενημερώσει το κοινό για… βραβεύσεις και γιορτές, σιωπά χαρακτηριστικά για τα ατυχήματα που προκαλούνται με ανησυχητική συχνότητα στις πτήσεις της. Το μόνο που κάνει είναι να περιγράφει τα γεγονότα χωρίς ποτέ να εξηγεί τα αίτια, να αναλαμβάνει ευθύνες ή να εξηγεί ποια μέτρα θα λάβει ώστε να σταματήσουν τα φαινόμενα τρόμου εντός των αεροσκαφών της.
Σύμφωνα με την Aegean μία φταίει ο καιρός, μία οι αναταράξεις, μία η… κακιά στιγμή. Και το ερώτημα παραμένει: τι συμβαίνει, αλήθεια, με την Aegean;
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα like στη σελίδα μας