Ακολουθεί η επιστολή από την ομάδα Υψηλής Αστυνόμευσης
Κίνητρο μας είναι η ανησυχία μας, για τον κίνδυνο, στην προσπάθειά μας ως Κράτος να βγούμε από την οικονομική κρίση (ενισχύοντας με κάθε τρόπο το Τουριστικό ρεύμα με την αναθέρμανση του ενδιαφέροντος για τα διάφορα μνημεία μας) να υιοθετήσουμε « λανθασμένα ιστορικά δεδομένα», στη φάση αυτή, που θα προκαλέσουν γρήγορα το παγκόσμιο χλευασμό μας (αντί το θαυμασμό) και θα καταγράψουν σε βάρος μας ως μια ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΓΚΑΦΑ που θα μας στιγματίσει για πάντα.
Από τη μεθοδική και ορθολογική μελέτη λοιπόν, των σχετικών ιστορικών δεδομένων και των ερευνών – μελετών που στηρίχθηκαν σε αυτές, με ζητούμενο που ετάφη ο Μέγας Αλέξανδρος και τι έγινε στην Αμφίπολη και στο Λόφο Καστά, καταλήξαμε μέσα από μια ιδιότυπη αστυνομική έρευνα, στα παρακάτω.
Ξεκινούμε με μια παρατήρηση. Το τι έγινε στο Τύμβο Καστά ( κατ” εμάς Μαυσωλείο για τον Μέγα Αλέξανδρου ) δεν έχει πλέον, απολύτως καμία σημασία.
Σημασία έχει (όπως δείχνουμε) ότι ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΑΦΟ του Μέγα Αλέξανδρου , ως Φαραώ Νεκτανεβώ ΙΙ
Ο Μ. Αλέξανδρος πέθανε στη Βαβυλώνα το 323 π.Χ. Εκεί οι νεκροί κατά τους Ηρόδοτο, Στράβωνα και Στοβαίο δεν μουμιοποιούνταν ούτε καίγονταν αλλά θάπτονταν τοποθετημένοι μέσα σε μέλι ή κερί. Το ίδιο έγινε, όπως προκύπτει και για τη σορό του Μ. Αλεξάνδρου που ενώ προοριζόταν να ταφεί στη Μακεδονία οδηγήθηκε το 321π.Χ. από τη Δαμασκό κατά τρόπο βίαιο από τον Πτολεμαίο Α» στην Αίγυπτο (Παυσανίας, Αρριανός, Αιλιανός).
Σύμφωνα με τον Διόδωρο τον Σικελιώτη κατά την πομπή μεταφοράς της σορού του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Μακεδονία, ο Πτολεμαίος στα (τότε) σύνορα Συρίας και Αιγύπτου, έκλεψε το πτώμα και το μετέφερε στην Αίγυπτο και συγκεκριμένα στην Μέμφιδα. Η παραπλανητική πράξη του Πτολεμαίου ήταν, να αφήσει την άμαξα με μια άλλη μούμια ως μούμια του Αλεξάνδρου για να παραπλανήσει τον Περδίκκα …. (κρατήστε την έκφραση – άλλη μούμια). Η σωρός του μέσα σε μία μεγαλοπρεπή άμαξα θα ερχόταν στην Ελλάδα για να ταφεί δίπλα στους άλλους Μακεδόνες βασιλείς .
Η πομπή με τη σωρό του Μ. Αλεξάνδρου ξεκίνησε από την Βαβυλώνα προς τον τόπο ταφής, ο οποίος ήταν κατά τον Παυσανία οι Αιγές στη Μακεδονία (Παυσανίας 1.6.3) ενώ κατά τον Διόδωρο Σικελιώτη (18.3.5, 18.28.2-3) ήταν η Αίγυπτος … (εδώ είναι το κομβικό σημείο που αποπροσανατολίζει).
Εκεί (στη Μέμφιδα όπου ο Μέγας Αλέξανδρος στέφθηκε Φαραώ το 332 π.χ. και αναστήλωσε τους ναούς της) κατά τις επικρατέστερες πληροφορίες τάφηκε στην ιερή αυτή πόλη , σύμφωνα με το Μακεδονικό νόμο ο οποίος προέβλεπε καύση των νεκρών» (Παυσανίας, Πάριον Χρονικόν, Κούρτιος Ρούφος)…είναι όμως έτσι όσον αφορά τον τρόπο ταφής ;
πηγή: newsbomb.gr