Δεκτές έκανε το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων τις τεχνικές προσφορές που υπέβαλαν τα τρία κοινοπρακτικά σχήματα (Corporacion America –ΜΕΤΚΑ, Vinci – Άκτωρ παραχωρήσεις και Fraport-Slentel) για την αποκρατικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, όπως ανακοίνωσε σήμερα το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, προς πλήρη επιβεβαίωση των πληροφοριών που πρώτο μετέδωσε το Capital.gr.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ σημειώνει: “Το ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε σύμφωνα με την εισήγηση των συμβούλων του ότι οι Φάκελοι Α των υποβληθεισών Προσφορών που κατέθεσαν τα επενδυτικά σχήματα CASA (Corporation America S.A.) – METKA Α.Ε., FRAPORT AG- SLENTEL Ltd και VINCI Airports S.A.S. – ΑΚΤOR Παραχωρήσεις Α.Ε. για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων της χώρας (Ομάδες Α και Β) είναι πλήρεις σύμφωνα με τους όρους των Προκηρύξεων.

Ως επόμενο βήμα προς την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, αύριο, 25 Νοεμβρίου, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ θα προχωρήσει στο άνοιγμα των φακέλων των οικονομικών προσφορών των τριών επενδυτικών σχημάτων καθώς και της αποτίμησης του Ανεξάρτητου Αποτιμητή.

Η διαδικασία αξιολόγησης των δεσμευτικών προσφορών γίνεται σύμφωνα με τα πιο αυστηρά διεθνή πρότυπα και με διασφαλίσεις πλήρους διαφάνειας και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων ημερών, λαμβάνοντας υπόψη, όπως προβλέπεται, και τη γνώμη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων”.

Νωρίτερα το capital.gr μετέδιδε ότι:

οι τεχνικές προσφορές που κατέθεσαν στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων τα τρία κοινοπρακτικά σχήματα (Corporacion America –ΜΕΤΚΑ, Vinci – Άκτωρ παραχωρήσεις και Fraport-Slentel) για την αποκρατικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων είναι σύμφωνες με τις απαιτήσεις του διαγωνισμού και το νομικό πλαίσιο. Οι τρεις τεχνικές προσφορές αποσφραγίστηκαν σήμερα από το ΤΑΙΠΕΔ.

Ως εκ τούτου, οι τρεις κοινοπραξίες προχωρούν στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού που περιλαμβάνει, το κρισιμότερο στάδιο, δηλαδή την αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών αύριο Τρίτη στις 11:00.

Η συγκεκριμένη αποκρατικοποίηση είναι η πρώτη, στα χρονικά του ΤΑΙΠΕΔ, για την οποία κατατίθενται τρεις προσφορές που προέρχονται από πολυεθνικούς κολοσσούς, την αργεντίνικη Corporacion America σε κοινοπραξία με την ΜΕΤΚΑ, την γαλλική Vinci μαζί με την Άκτωρ παραχωρήσεις και την γερμανική Fraport κοινοπρακτικά με την Slentel.

Η πρώτη ομάδα των αερολιμένων περιλαμβάνει αυτά σε Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Άκτιο και Καβάλα. Στη δεύτερη ανήκουν τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.

aerodromio kos300

Επενδύσεις έως 300 εκατ. ευρώ

Σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, ο παραχωρησιούχος θα πρέπει να επενδύσει ποσό ύψους έως 300 εκατ. ευρώ, μέσα στην πρώτη τετραετία. Οι επενδύσεις αφορούν την υλοποίηση αρχικών έργων αναβάθμισης/ανακαίνισης, νέων έργων & έργων επέκτασης και την εγκατάσταση εξοπλισμού διάσωσης και πυρόσβεσης (κυρίως πυροσβεστικά οχήματα).

Επίσης, οι ανάδοχοι δεσμεύονται για την ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης/ανακαίνισης σε 20 μήνες από την θέση της σύμβασης σε ισχύ και σε 48 μήνες (από την θέση της σύμβασης σε ισχύ).

Όσον αφορά τις αεροπορικές χρεώσεις, θα διαμορφωθούν σε 13 ευρώ (από 12,7 ευρώ σήμερα) ανά αναχωρούντα επιβάτη, ποσό που θα ανέλθει σε 18,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη μετά την ολοκλήρωση των έργων.

 

 

πηγή: http://rodosalarm.gr

 

 

loading...
Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "mikroskopio.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο mikroskopio.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!