Κατακράτηση Υγρών Τέλος: Απαλλαγείτε από τα Υγρά και Αδυνατίστε, Τρώγοντας Αυτές τις 10 Τροφές.

Κατακράτηση Υγρών Τέλος!

Η κατακράτηση υγρών προκαλείται όταν συσσωρεύονται υγρά μέσα στο σώμα. Μπορεί να προκληθεί πρήξιμο στα χέρια, τα πόδια, τους αστραγάλους και τις πατούσες.

Οι γυναίκες πιθανώς να βιώσουν κατακράτηση υγρών κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης τους ή πριν την περίοδο. Υπάρχουν πολλές αιτίες που συμβαίνει, αλλά οι περισσότερες δεν είναι σοβαρές.

Δείτε παρακάτω 10 τροφές και ροφήματα που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το πρόβλημα:

Αγγούρι

Έχει πολύ νερό και θρεπτικά που απομακρύνουν το ουρικό οξύ από τα νεφρά. Και επειδή έχουν λίγες θερμίδες, είναι μία πολύ καλή επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος.

Κράνμπερι

Είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C και βοηθούν στην απομάκρυνση του περιττού νερού από το σώμα.

Καρπούζι

Τα καρπούζια αποτελούνται κατά 92% από νερό και είναι γεμάτα θρεπτικά και βιταμίνες που έχουν διουρητικές ιδιότητες.

Σέλινο

Το σέλινο περιέχει ένα συστατικό που λέγεται κουμαρίνη και βοηθάει στην απομάκρυνση του περιττού νερού από το σώμα μέσα από τα ούρα. Βοηθάει επίσης στην πέψη και αποτρέπει την υπέρταση.

Τζίντζερ

Είναι μία από τις πιο διουρητικές τροφές, βοηθάει στην πέψη και στον καθαρισμό των τοξινών από το σώμα.

Καρότα

Τα καρότα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνες που αποτοξινώνουν το σώμα. Χάρη στο κάλιο, τα καρότα βοηθούν στην μείωση της χοληστερόλης και του σακχάρου στο αίμα.

Κανέλα

Η κανέλα περιέχει χρώμιο, που μειώνει την όρεξη. Επίσης, αυξάνει το ανοσοποιητικό και βοηθάει στην αποτοξίνωση του σώματος.

Σπαράγγια

Λόγω του καλίου, τα σπαράγγια μειώνουν την κατακράτηση νερού.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι ένα φυσικό διουρητικό. Έρευνες δείχνουν πως αν το καταναλώνουμε συχνά, θα μειωθεί το σωματικό λίπος μέχρι και 19%.

Πικραλίδα

 

Πηγή via true

Η πικραλίδα είναι γνωστή για τις διουρητικές της ιδιότητες. Στην Ευρώπη, το εκχύλισμα πικραλίδας χρησιμοποιείται για πολλές ασθένειες, καθώς και για την μείωση της κατακράτησης νερού.