Τα 10 μεγαθήρια των θαλασσών εντυπωσιάζουν με τον όγκο τους και την χωρητικότητά τους. Αρκεί να σας πούμε πως το μεγαλύτερο φορτηγό πλοίο…
λόγω του όγκου του δεν μπορούσε να περάσει από τη διώρυγα του Παναμά ή του Σουέζ. Απολαύστε την  φωτογραφική συλλογή καθώς και τα βασικά στοιχεία αυτών των θαλάσσιων γιγάντων…

1. Seawise Giant

Είναι το μεγαλύτερο πλοίο σε μήκος και χωρητικότητα που κατασκευάστηκε ποτέ μέχρι σήμερα. Το σούπερ τάνκερ, που κατά καιρούς είχε διάφορα ονόματα όπως Happy Giant, Jahre Viking και Knock Nevis λόγω μεγέθους δεν μπορούσε να περάσει από τα στενά της Μάγχης, τη διώρυγα του Σουέζ ή του Παναμά.

2. Pierre Guillaumat

Το δεύτερο μεγαλύτερο πλοίο που κατασκευάστηκε ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας, ήταν το σούπερ τάνκερ Pierre Guillaumat. Λόγω των γιγαντιαίων διαστάσεών του η χρηστικότητά του ήταν πολύ περιορισμένη. Δεν μπορούσε να περάσει από το Σουέζ ή τον Παναμά. Επίσης μπορούσε «να πιάσει λιμάνι» σ’ έναν ελάχιστο αριθμό λιμένων στον κόσμο και ως εκ τούτου συνήθως ήταν αγκυροβολημένο σε υπεράκτιες πλατφόρμες άντλησης ή τερματικούς σταθμούς πετρελαίου.

3. Batillus

Άλλο ένα πλοίο που ανήκει στην κατηγορία σούπερ τάνκερ με μήκος 1.360 περίπου πόδια, χωρητικότητας 554.000 τόνων και ταχύτητα μόλις 16 κόμβοι. Οικονομικοί λόγοι οδήγησαν το 1985 την πλοιοκτήτρια εταιρία να το θέσει σε ακινησία μιας και κρίθηκε ασύμφορο.

4. Prairial

Το Prairial ήταν ένα σούπερ τάνκερ, που κατασκευάστηκε το 1979 και ήταν το μόνο πλοίο της κατηγορίας αυτής που είχε σταδιοδρομία περισσότερο από δέκα χρόνια, με διάφορα ονόματα όπως Sea Brilliance, Hellas Fos και Sea Giant.

5. Esso Atlantic

Το Esso Atlantic ήταν ένα πετρελαιοφόρο δεξαμενόπλοιο με χωρητικότητα περίπου 516.000 τόνων. Το μήκος αυτού του τεράστιου πλοίου ήταν 1.334 πόδια και η ταχύτητα έφτανε μέχρι και 16 κόμβους.

6. Emma Mærsk

Στη λίστα των 10 μεγαλύτερων πλοίων του κόσμου, το Emma Maerskis είναι το μεγαλύτερο πλοίο που βρίσκεται ακόμη σε υπηρεσία. Όταν ξεκίνησε το 2006 το Emma Maerskis ήταν το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κατασκευάστηκε ποτέ. Με χωρητικότητα 159.000 τόνους και ταχύτητα που φτάνει τους 26 κόμβους είναι ταυτόχρονα και ένα από τα ταχύτερα πλοία μεταφοράς προϊόντων από χώρα σε χώρα. Το μήκος του είναι 1.305 πόδια.

7. TI Class SuperTanker

Από τα πιο όμορφα πλοία της κατηγορίας του κατασκευάστηκε για μεταφορά αργού πετρελαίου. Η χωρητικότητά του είναι περίπου 440.000 τόνους , η ταχύτητά του φτάνει τους 18 κόμβους και το μήκος του τα 1.246 πόδια.

8. Globtik Tokyo

To Globtik Tokyo ήταν ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς πετρελαίου με μήκος 1.243 πόδια.

9. Jarmada Class

Το Jarmada class ξεκίνησε τον Ιούλιο του 1975 έως δεξαμενόπλοιο για τη μεταφορά πετρελαίου σε διαφορετικές γωνιές του κόσμου. Με μήκος 1.225 πόδια και ταχύτητα 16 κόμβους το Jarmada Class έχει πολλά επιτυχημένα ταξίδια στο ενεργητικό του. Σήμερα έχει αποσυρθεί και χρησιμοποιείται ως δεξαμενή αποθήκευσης.

10. MS Vale Brasil

Το πλοίο αυτό κατασκευάστηκε για τη μεταφορά σιδηρομεταλλεύματος από τη Βραζιλία προς την Ασία. Έχει μήκος 1.188 πόδια. Ξεκίνησε τα ταξίδια του το Μάιο του 2011 και από τότε είναι σε υπηρεσία για τη μεταφορά υλικών φορτίου από τη μία χώρα στην άλλη.

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
loading...
Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "mikroskopio.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο mikroskopio.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!