Οι εικόνες υστερικές, οι φωνές έντονες, τα σπρωξίματα αμοιβαία, η αγένεια δεδομένη.
Από την Αθήνα μέχρι το Λονδίνο και από την Κωνσταντινούπολη στη Σιγκαπούρη οι ουρές για να αποκτήσει η ανώνυμη fashionista ένα κομμάτι Balmain ήταν επικές, ήταν μεγάλες, εξουθενωτικές, εξαντλητικές και αποκαρδιωτικές.
Για ένα Balmain X H&M, ακόμη και σε καιρούς που θα περίμενες η ανθρωπιστική κρίση να μας έχει κάνει λίγο περισσότερο πολιτισμένους, κάποιοι ορκισμένοι της μόδας έβγαλαν τον κακό φίλαθλο από μέσα τους για να φτύσουν επάνω σε κάτι που θα έπρεπε να έχει μια κάποια κομψότητα, τον πανικό της ιδιοτέλειας τους.
Οι εικόνες υστερικές, οι φωνές έντονες, η αγένεια γιγαντωμένη. Η σουηδική εταιρεία βγήκε κερδισμένη (εκπρόσωπος της είπε η συλλογή είναι ήδη sold out σε πολλά μαγαζιά ενώ χαρακτήρισε την ανταπόκριση πέρα από κάθε προσδοκία, εύλογα, ακόμη και η ιστοσελίδα είχε πέσει), ο Olivier Rousteing ωφελήθηκε ακόμη περισσότερο γιατί τώρα ο στρατός που θα φοράει τις δημιουργίες του υπερπολλαπλασιάστηκε, η Κένταλ Τζένερ (το κορίτσι που επιλέχθηκε να είναι η καμπάνια η ίδια) καθιερώνει τη δυναμική της να πουλάει και η μόδα μετράει τις αντοχές και την ευελιξία της ώστε να γίνει από προνόμιο των λίγων, απόκτημα των πολλών. Μόνος χαμένος το στυλ που έτσι και αλλιώς δεν είναι εξαγοράσιμο γιατί είναι ήσυχο, σίγουρο, σταθερό.
Αυτές είναι οι σκηνές από τον πόλεμο για ένα ρούχο που είναι παγκόσμιος. Τα video και οι αναρτήσεις είναι από το Ντουμπάι στο Ζάγκρεμπ, στην Κωνσταντινούπολη, τη Νέα Υόρκη και ακόμη παραπέρα. Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όσες και όσοι συμμετείχαν στο κυνηγητό μιλάνε για ποδοπάτημα και απάθεια και κάπως έτσι, δίπλα από το boho και τα 70s και η φρενίτιδα είναι στη μόδα.
πηγή: cnn.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα like στη σελίδα μας