Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος που εκφράζουν δήθεν την ταπεινότητα και έχουν το θράσος να μιλούν για κατανόηση των θυσιών και γνώση της κατάστασης που βιώνουν στην εποχή του μνημονίου οι Έλληνες, έστειλαν τις πανάκριβες θωρακισμένες BMW 750 που διαθέτουν για σέρβις και επέστρεψαν με τιμολόγια αξίας 47.600 ευρώ.
Τόσο κόστισε το σέρβις των δύο αυτοκινήτων (23.800 έκαστο), αφού δόθηκαν εντολές να αντικατασταθούν υλικά, ακόμη και να κατέβουν τα σασμάν των αυτοκινήτων χωρίς αυτό να απαιτείται από τα χιλιόμετρα που είχαν κάνει. Αλλά αφού πληρώνουν τα κοροΐδα, οι Έλληνες φορολογούμενοι εν προκειμένω, δεν ενοχλεί καθόλου τους κ.κ. Σαμαρά και Βενιζέλο.
Ο ελληνικός λαός μπορεί να μην έχει να φάει, αλλά οι ίδιοι ξοδεύουν για σέρβις των αυτοκινήτων τους 47.600 ευρώ και αρέσκονται να κάθονται στα δερμάτινα σαλόνια και να μετακινούνται ατσαλάκωτοι με τις πολυτελείς BMW 750 που η αγορά τους κόστισε 1,5 εκατομμύριο ευρώ και κάθε γκαζιά τους καταπίνει και μερικές δεκάδες ευρώ. Αλλά είπαμε, τα κοροΐδα πληρώνουν.
Οι τεχνικοί στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Αστυνομίας στην Αμυγδαλέζα όπου έγιναν τα σέρβις δεν πίστευαν πως δαπανάται ένα τεράστιο ποσό σε καιρό κρίσης για σέρβις έστω και του πρωθυπουργικού αυτοκινήτου, όταν στην άκρη του γκαράζ είχαν δεκάδες περιπολικά της Αστυνομίας, όπως και σε άλλα συνεργεία, τα οποία παραμένουν ακινητοποιημένα για αστείες βλάβες.
Αλήθεια τι έχουν να πουν εκεί στο Μέγαρο Μαξίμου και στην αντιπροεδρία της κυβέρνησης ή το υπουργείο Εξωτερικών για το γεγονός ότι η ελληνική κοινωνία στερείται των υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας γιατί τα περιπολικά βρίσκονται παρκαρισμένα με βλάβες των 100 και των 200 ευρώ ή ελλείψει καυσίμων;
Τα 47.600 ευρώ αρκούσαν για να κινήσουν δεκάδες οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. και να τεθούν και πάλι στην υπηρεσία του πολίτη για την πάταξη του εγκλήματος. Αλλά, για χάριν της χλιδής του κ. Σαμαρά, αλλά κυρίως του κ. Βενιζέλου τι σημασία έχει που είναι παρκαρισμένα δεκάδες περιπολικά ή που δίδεται καύσιμο με το σταγονόμετρο;
Τι και αν ο κόσμος πεινάει και η αγορά στενάζει; Η καρέκλα και η εξουσία έχει σημασία. Το είπε άλλωστε ξεκάθαρα ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ και υποψήφιος ευρωβουλευτής με τη ΝΔ Βασίλης Κορκίδης στην πιο εύστοχη δήλωση μετά την αδυναμία εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας.
«Οι 300 της Βουλής με την μη ψήφιση Προέδρου Δημοκρατίας έστω και την ύστατη στιγμή μας έσωσαν από την χειρότερη Βουλή που έχει υπάρξει ποτέ στην ιστορία του Κράτους. Μία Βουλή που όπως φάνηκε ήταν κατώτερη των περιστάσεων και των απαιτήσεων της εποχής», δήλωσε o κ. Bασίλης Κορκίδης. Ποιος; Ένα παραδοσιακά δεξιό στέλεχος και άνθρωπος της αγοράς.
Οι κ.κ. Σαμαράς και Βενιζέλος δεν αποχωρίζονται όμως τη «Μπέμπα» τους. Ο πρώτος έχει τη θωρακισμένη BMW 750 από το 2012, όταν το αυτοκίνητο που αγοράστηκε για την προστασία του υπουργού Δημόσιας Τάξης του παραχωρήθηκε από τον τότε υπουργό Νίκο Δένδια. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε για τις μετακινήσεις της Γερμανίδας Καγκελάριου Α. Μέρκελ κατά την επίσκεψη της στην Ελλάδα το 2012.
Όσον αφορά την ακριβώς ίδια BMW 750 με αυτή του πρωθυπουργού που διαθέτει ο κ. Βενιζέλος, αγοράστηκε επίσης εν μέσω κρίσης για να προστατεύει τον εκάστοτε υπουργό Οικονομικών. Τη χρησιμοποίησε για λίγους μήνες ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου και στη συνέχεια την έκανε κτήμα του ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Πρόκειται για δύο αλεξίβομβα-αλεξίσφαιρα αυτοκίνητα, με τζάμια πάχους όσο ένας χονδρός τόμος εγκυκλοπαίδειας. Τα αυτοκίνητα μοιάζουν με απλά μοντέλα παραγωγής. Παρά το αυξημένο βάρος, μπορούν να επιταχύνουν από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική τους ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας είναι V8, 4.400 κυβικών εκατοστών και αποδίδει 407 ίππους στις 5.500 στροφές ανά λεπτό.
Διαθέτουν ειδικά συστήματα δορυφικής τηλεπικοινωνίας, ώστε να μπορεί ο πρωθυπουργός και ο υπουργός ανά πάσα στιγμή να μιλάει απευθείας με τα «κόκκινα τηλέφωνα» μέσω κρυπτογράφησης, τηλεοπτικό δέκτη δορυφορικής λήψης για να έχει ενημέρωση από τα δορυφορικά δίκτυα όλου του κόσμου.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα αυτοκίνητα έχουν θωράκιση αντίστοιχη με αυτή που χρησιμοποιείται για τα οχήματα του προέδρου των ΗΠΑ. Αυτό εξηγεί και το τεράστιο κόστος απόκτησης τους που έφτασε τις 750.000 ευρώ έκαστο.
Τώρα αν ο Έλληνας δεν έχει να μετακινηθεί και τον πετάει ο ελεγκτής έξω από το λεωφορείο γιατί δεν έχει εισιτήριο ή αν πολύ περισσότερο δεν έχει να φάει, προφανώς ελάχιστα απασχολεί τους κ.κ. Σαμαρά και Βενιζέλο.