Search
ImageHandler

Τα… σαράβαλα της Γερμανίας έρχονται Ελλάδα

Εχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο η κατάσταση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας.

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

Η Ελλάδα έχει γίνει πλέον μαγνήτης των πιο ταλαιπωρημένων και κακοσυντηρημένων αυτοκινήτων της Ευρώπης και κυρίως απο τη Γερμανία, μετά και την αλλαγή της νομοθεσίας και τη μείωση των δασμών που έκανε η προηγούμενη Κυβέρνηση. Κυρίως σε ό,τι αφορά τα μικρά diesel, η σχεδόν μηδενική προσφορά μικρών μεταχειρισμένων diesel της εγχώριας αγοράς, σε συνδυασμό με την τεράστια ζήτηση, έχει αυξήσει τις εισαγωγές κατά 150%, ενώ η ποιότητα των περισσότερων αυτοκινήτων που έρχονται στην Ελλάδα είναι αμφίβολη και κατά συνέπεια ιδιαίτερα επικίνδυνη για όλους εκείνους που κυκλοφορούν στους δρόμους.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή Η κατάσταση ξέφυγε απο κάθε έλεγχο ,   όταν το υπουργείο Οικονομικών της Κυβέρνησης Σαμαρά, αποφάσισε (για άλλους εξαναγκάστηκε από την Ε.Ε.) να μειώσει τους δασμούς. Η μείωση μπορεί να ξεπεράσει και το 80%, ενώ αν υπολογίσει κανείς ότι η φορολογητέα αξία μειώνεται περαιτέρω ποσοστιαία με χρήση συντελεστή 0,30 για κάθε επιπλέον 500 χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί από τον ετήσιο μέσο όρο των 15.000 km, τότε οι δασμοί στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα μειώνονται ακόμη περισσότερο.

Κάποιοι έμποροι, λοιπόν, θέλοντας να έχουν προτάσεις για όλα τα βαλάντια και να μη χάσουν τον πελάτη, προτείνουν στον υποψήφιο αγοραστή την εισαγωγή αυτοκινήτου από το εξωτερικό, σε τιμές ιδιαίτερα χαμηλές. Οι περισσότεροι (όχι όλοι), θέλοντας να πληρώνουν χαμηλότερους δασμούς, αυξάνουν ηλεκτρονικά με όσα περισσότερα χιλιόμετρα τα αυτοκίνητα αυτά. Το όχημα έρχεται στη χώρα μας και αφού το συμμαζέψουν, το γυαλίσουν και ρίξουν τα χιλιόμετρα, συνήθως στο όριο που επιθυμεί ο υποψήφιος αγοραστής, το πουλάνε.

Διευκρινίζω ότι σε καμία περίπτωση δεν είμαι αντίθετος στο να υπάρχει και αυτή η επιλογή, του οικονομικότερου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Ομως έχει πλέον αποδειχτεί ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων ο κόσμος πληρώνει πολλά περισσότερα για ένα αυτοκίνητο που αξίζει πολύ λιγότερο και που δεν έχει εικόνα για τη χρήση που του έχει γίνει, για τις ζημιές που έχει βγάλει αλλά και για τα πραγματικά χιλιόμετρα που έχουν γίνει με αυτό.

Επ’ αυτού, λοιπόν, θα πρέπει άμεσα να υπάρξει προστασία των καταναλωτών από το κράτος, αλλά και από τους υγιείς εμπόρους του συγκεκριμένου κλάδου.

Πηγή

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα like στη σελίδα μας

Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "mikroskopio.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο mikroskopio.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
loading...



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *